دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

مدیریت هتلداری

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form

وفاداری مشتریان در رستوران

در حال مطالعه مقاله ای بودم که هم از طرز نگارش صمیمی نگارنده لذت بردم و هم موضوعی که عنوان نموده بود برای من جالب آمد پس از خوانده مقاله بیاد مدیرانی افتادم که خود را در پشت درب های بسته حبس میکنند و هیچ گونه ارتباطی با میهمانانشان ندارند . به همین دلیل تصمیم گرفتم تا آن را برای شما هم ترجمه و منتشر کنم . مقاله ای کوناه اما خواندنی نوشته Shep Hyken

Continue reading Last modified on
Hits: 4651 0 Comments
Rate this blog entry:

رزرو آنلاین در هتل ها ، آنچه به شما گفته نشده است ؟؟!

 چندی است که از سوی برخی شرکت ها پیشنهاداتی همچون اتصال سامانه سامانه رزرواسیون هتل به سامانه رزرو آنلاین تحت سایت و... ارائه میشود . در یک نگاه گذرا وجود چنین امکانی برای هتل میتواند حجم فروش شما را بسیار افزایش دهد همچنین برای فروش دیگر ساعتی مشخصی وجود نخواهد داشت چرا که سامانه آنلاین 24 ساعت باز است همچنین از میزان مصرف منابع داخلی از جمله نیروی انسانی کاسته میشود لذا هزینه های سربار اتاق کاهش میباید خلاصه در یک کلام همه چیز عالی است .

Continue reading Last modified on
Hits: 19581 0 Comments
Rate this blog entry:

مدیریت بر درآمد ها در هتل ها

مدیریت بر درآمد (Hotel Revenue Management) مفهوم جدیدی است که در هتل استفاده میشود و شاید کمتر مدیر هتلی باشد که بااین مفهوم آشنایی داشته باشد . مدیریت درآمد ها در هتل ها بر اساس پیش بینی تقاضا و تخصیص موجودی اتاق ها بر اساس کشش قیمتی جهت بالا بردن سود و درآمد در هتل ها تاکید دارد . مدیریت بر درآمد های به معنی فروش پایین ترین قیمت برای امروز و قیمت بالاتر برای فردا نمیباشد بلکه به معنای فروش پایین ترین قیمت برای امروز اگر و تنها اگر انتظار فروش به قیمت بالاتر را نداشته باشید میباشد . اجازه دهید ابتدا یک تعریف جامع از مدیریت درآمد ها داشته باشیم .

Continue reading Last modified on
Hits: 8661 0 Comments
Rate this blog entry:

آموزش استفاده از Upselling به کارکنان

در دو مفاله قبلی در رابطه با مفاهیم Upselling و Cross Selling صحبت نمودیم در قسمت اول این مقاله سه گانه در رابطه با مفهوم Upselliing صحبت شد و در قسمت دوم در رابطه با آنچه مدیریت هتل و یا مدیر مارکتینک در رابطه با اجرای برنامه های افزایش فروش میباید انجام دهد به بحث نشستیم در این قسمت به آموزش استفاده از Upselling به کارکنان توسط مدیریت میپردازیم . آنچه مشخص است آن است که به عنوان مدیر هتل شما ابتدا خود میباید دید درستی از این دو تکنیک فروش بدست آورید تا بتوانید همکاران خود را بدرستی آموزش دهید مهمترین نکته در رابطه با این تکنیک آن است که هدف اجرای این تکنیک ها خالی نمودن جیب میهمانان نیست بلکه افزایش رضایتمتدی میهمانان از طریق شخصی سازی خدمات و تکمیل خدمات مطابق با نیاز های آنان میباشد .

Continue reading Last modified on
Hits: 6208 0 Comments
Rate this blog entry:

نحوه اجرای تکنیک های افزایش فروش در هتل

در مقاله قبلی در رابطه مفاهیم Upselling و Cross Selling به بحث و گفتمان نشستیم در این مقاله در رابطه با نحوه اجرای این دو تکنیک ساده افزایش فروش به بحث خواهیم نشست و روش ها ، برنامه های و شیوه های اجرای این تکنیک را در رستوران ، میز پذیرش و سایر قسمت های هتل را بررسی خواهیم نمود . لازم نیست که شما حتما دارای یک هتل لوکس و گران قیمت باشید تا بتوانید شیوه های افزایش فروش را از طریق افزایش ارزش افزوده (Added Value) به اجرا درآورید بلکه در تمامی جاها شما میتوانید با افزودن خدمات اضافی شیوه های افزایش فروش را به اجرا در آورید . ابتدا اجازه دهید ببینیم شیوه فروش (Upselling) چه اثراتی دارد .

Continue reading Last modified on
Hits: 7884 0 Comments
Rate this blog entry: