دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

مدیریت هتلداری

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form

فروش و بازاریابی
آنالیز وتحلیل مدیریت رستوران های زنجیره ای در ایران

سال های زیادی نگذشته است که هنوز به یاد داریم افراد زیادی در صف یکی از شعب مختلف آن در تهران ومراکز استانها و خصوصا شمال شهر منتظر دریافت سفارش خود بودند.

Continue reading Last modified on
Hits: 4251 0 Comments
Rate this blog entry:

فروش و بازاریابی
چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا کنیم؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله یکی از روش هایی که بدان وسیله میتوان بسادگی میزان رضایت مندی میهمانان هتل ها را افزایش داد ذکر کردیم در این دو روش ساده دیگر را مورد بررسی قرار میدهیم که خواندن ان خالی از لطف نمیباشد 

Continue reading Last modified on
Hits: 3758 0 Comments
Rate this blog entry:

فروش و بازاریابی
چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا کنیم؟ (قسمت اول)

القاء حس مثبت و سرگرم کردن مهمان ها هدفی جالب و چالش برانگیز است.فرقی نمیکند، چه میزبان یک مهمانی کوتاه مدت باشید و یا میزبان مهمانان در مدت اقامت طولانی تر، در هر صورت با کمی آمادگی و آماده سازی امکانات میتوانید به راحتی و با اعتماد به نفس کامل به سرگرم کردن مهمانان بپردازید و اوقات خوشی را برایشان مهیا سازید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مکان میزبانی شما به خوبی آماده شده است و بعد به این فکر کنید که چه چیزهایی باید فراهم کنید تا مهمانان احساس راحتی و شادی بیشتری داشته باشند و پس از آن کاری کنید که به آنها نشان دهید قرار است در کنار شما اوقات خوشی را سپری کنند.

Continue reading Last modified on
Hits: 3160 0 Comments
Rate this blog entry:

ریسک سرمایه گذاری در رستوران وفست فود

آیا می توان گفت سرمایه گذاری دررستوران و فست فود  بدون ریسک است؟

از دغدغه های طبیعی هر سرمایه گذاری بررسی ریسک سرمایه می باشد.شایان ذکر است که گروهی از مشاوران وافراد کم تجربه در این صنعت به سرمایه گذاری بدون ریسک از فست فود و کافی شاپ یاد می کنند اما قابل توضیح است که در این شغل ریسک های از

Continue reading Last modified on
Hits: 3589 0 Comments
Rate this blog entry:

برنامه جدید بازاریابی هتل های هایت - دنیای هایت

در این مقاله برنامه جدید بازاریابی هتل های هایت (World of Hyatt) تشریح میشود . این  برنامه در راستای ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان جهت مهمانانی است که در یکی از 5 برند هتل های هایت اقامت گزیده اند . اگر برنامه های بازاریابی برند های معروف هتل داری را دنبال نمایید با برنامه پاسپورت طلایی هایت و یا سطوح مشتریان در هتل های هایت آشنایی دارید.

Continue reading Last modified on
Hits: 3739 1 Comment
Rate this blog entry: