دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form

15 روش برای جذب مهمان و ایجاد انگیزه برای اقامت - قسمت دوم

در قسمت اول این مقاله به 5 نکته مهم در رابطه با روش هایی ساده جهت جذب و ایجاد انگیزه برای اقامت مهمانان در هتل ها اشاره نمودیم در این قسمت 10 مورد دیگر را ذکر میکنیم که میتوانید بسیار مفید باشد

Continue reading Last modified on
Hits: 4446 0 Comments
Rate this blog entry:

15 روش برای جذب مهمان و ایجاد انگیزه برای اقامت  - قسمت اول

میتوانید پروژه های بزرگ را بر عهده بگیرید و یا روی جزئیات کوچک تمرکز کنید تا هتلتان به مکانی جذابتر و شایسته تر تبدیل شود.در این راستا کارهای زیادی میتوان انجام داد.در این مقاله 15 روش ساده و کمی مشکل را ارائه میدهیم که منجر به جذب مسافر برای اقامت بیشتر در هتل میشود.قبل از هر چیز ضروری است عامل ایجاد انگیزه در افراد را درک کنید، این روش در افزایش تقاضا برای اقامت در هتلتان ضروری است.پر کردن اتاق ها و فروش آنها به مسافرین ، فرآیند بسیار پیچیده ای است. باید به تمام جزئیات دقت شود.اگر نیازهای مهمان ها را با بهترین قیمت نسبت به رقبایتان برآورده کنید، این موضوع دهان به دهان میچرخد و آمار فروش اتاقها سیر صعودی قابل توجهی خواهد داشت.

Continue reading Last modified on
Hits: 3958 0 Comments
Rate this blog entry:

فروش و بازاریابی
چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا کنیم؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله یکی از روش هایی که بدان وسیله میتوان بسادگی میزان رضایت مندی میهمانان هتل ها را افزایش داد ذکر کردیم در این دو روش ساده دیگر را مورد بررسی قرار میدهیم که خواندن ان خالی از لطف نمیباشد 

Continue reading Last modified on
Hits: 3758 0 Comments
Rate this blog entry:

فروش و بازاریابی
چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا کنیم؟ (قسمت اول)

القاء حس مثبت و سرگرم کردن مهمان ها هدفی جالب و چالش برانگیز است.فرقی نمیکند، چه میزبان یک مهمانی کوتاه مدت باشید و یا میزبان مهمانان در مدت اقامت طولانی تر، در هر صورت با کمی آمادگی و آماده سازی امکانات میتوانید به راحتی و با اعتماد به نفس کامل به سرگرم کردن مهمانان بپردازید و اوقات خوشی را برایشان مهیا سازید. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مکان میزبانی شما به خوبی آماده شده است و بعد به این فکر کنید که چه چیزهایی باید فراهم کنید تا مهمانان احساس راحتی و شادی بیشتری داشته باشند و پس از آن کاری کنید که به آنها نشان دهید قرار است در کنار شما اوقات خوشی را سپری کنند.

Continue reading Last modified on
Hits: 3161 0 Comments
Rate this blog entry:

مدیریت موثر در هتل

مدیریت هتل نیازمند توانایی ذاتی و انعطاف پذیری برای اداره چند کار به صورت همزمان است .شما باید هر لحظه به سرویس دهی به مشتریان و مدیریت کارکنان هتل در بالاترین سطح بازاریابی رسیدگی نمائید و رویدادها را طرح ریزی کنید.وظیفه شما این است که اطمینان یابید مشتریان در طول اقامتشان در هتل از رضایت و امنیت کامل برخوردارند این بدان معناست که شما مسئول هستید بررسی کنید که میزان تمیزی اتاق ها در چه سطحی است وآیا امکانات به صورت مناسب ارائه شده اند یا نه.

Continue reading Last modified on
Hits: 3613 0 Comments
Rate this blog entry: