دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
غذا و نوشابه
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 5394
  • 0 Comments

ویدئو آموزشی جمع نمودن ظروف از روی میز

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_maxresdefault.jpg

صدای شکستن ظروف برای هر مدیر هتلی ناخوشایند است بد تر از ان این است که در زمانی که میهمان در رستوران حضور دارد ظرفی شکسته شود چرا که علاوه بر انکه آرامش میهمان شما بر هم میخورد این مورد نشان از بی دقتی و بی کفایتی میهمانداران شما دارد . از روی دیگر هزینه شکسته شدن ظروف در هتل از هزینه شکسته شدن ظروف معمولی بالاتر است چرا که جدا از هزینه های سفارش گذاری بیشتر هتل ها از ظروفی استفاده مینمایند که دارای لوگو میباشد و برای سفارش ظروف با چاپ لوگو شما مجبورید میزان سفارش بالایی را به تولید کننده ارائه دهید . در ویدئویی که امروز برای شما آماده نموده ام نحوه صیحیح جمع نمودن میز و به دست گرفتن ظروف کثیف آموزش داده میشود .

 

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • No comments made yet. Be the first to submit a comment

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397