دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 4647
  • 0 Comments

ویدیو اصول کاری کانسیرج در هتل های فرمونت

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_Concierge_movie.png

ویدیو اصول کاری کانسیریج در هتل های فرمونت اصول کاری مسئول این پست سازمانی در هتل را بخوبی بیان میکند . کانسیریج معمولا در هتل های چهار و یا پنج ستاره وجود دارد و مسئول ارائه اطلاعات و خدمات در رابطه با برآورده نمودن نیازهای میهمان با استفاده از امکانات داخلی هتل و خارج از هتل میباشد. پیش تر به صورت کامل در مقاله ای تحت عنوان شرح شغلی کانسیریج در هتل وظایف و مسئولیت های کانسیریج را توضیح داده ایم در این ویدئو از زبان مسئول کانسیریج هتل فرمونت ونکور این وظائف و مسئولیت ها را میشنوید.

 

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • No comments made yet. Be the first to submit a comment

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397