دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
غذا و نوشابه
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 9927
  • 2 Comments

کتاب اصول پایه ای سرویس دهی در رستوران ها

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_restorant-service-baciscs.png

کتاب اصول پایه ای سرویس دهی در رستوران ها چاپ دوم در رابطه با مهارت ها و تکنیک هایی است که میهمانداران و مدیران یک رستوران میباید در رابطه با سرویس دهی در رستورانشان به اجرا درآورند. هر چقدر هم که رستوران شما غذای خوبی تولید نماید اگر به میهمانان سرویس مورد انتظارشان ارائه نشود آن ها را دوباره نخواهید دید از روی دیگر ارائه سرویس مناسب علاوه بر انکه موجبات رضایتمندی میهمانان را در پی دارند ضامن موفقیت یک رستوران میباشد . فرقی نمیکند که شما به عنوان میهماندار یک رستوران و یا مدیر ان مشغول بکار باشید . امروزه هر انکه وارد این صنعت میشود میباید از اصول سرویس دهی مناسب با خبر باشد .

 

کتاب اصول پایه ای سرویس دهی در رستوران ها شیوه و سبک های نحوه ارائه یک میز را بر اساس آخرین روش های روز دنیا بیان میکند . نویسندگان این کتاب تمامی مراحل اجرای یک سرویس خوب از لحظه ورود میهمانان به هتل تا برخورد تا یک میهمان مشکل دار را با شیوه ای گام به گام بیان میدارند . این کتاب برای مدیران ، میهمانداران و همچنین دانش آموزان رشته هتلداری منبعی مناسب و اموزشی میباشد که خواندن آن را به شما توصیه میکنم

دانلود کتاب اصول پایه ای سرویس دهی در رستوران ها :

b2ap3_thumbnail_download-1.gif

 

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • محمد
    محمد پنج شنبه 05 مرداد 1396

    ای کاش زبان این کتاب فارسی میبودش.
    متاسفانه کتاب و مرجع مفیدی ک جامع باشه. پیدا نمیشه

  • محمدرضا
    محمدرضا چهارشنبه 20 مرداد 1395

    سلام خسته نباشید اگر ممکن است ترجمه کتاب اصول پایه ای سرویس دهی در رستوران رو یزارید

    Reply Cancel

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397