دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 5752
  • 2 Comments

ویدیو آموزشی وظایف پذیرشگر در هتل

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_reservation-hotel.png

در این ویدیو آموزشی اصول کلی پذیرشگری در هتل ها برای شما توضیح داده میشود . هدف اصلی این آموزش نحوه ایجاد وفاداری و ایجاد رضایت در میهمانان در برخورد اول میباشد . به عنوان یکی از داوطلبین این شغل و شخصی که در حال حاضر در این شغل مشغول بکار میباشید شما باید دید کاملی از الزامات انجام شغل خود داشته باشید . در این ویدیو فرآیند ورود میهمان (چک این - check in)  برای شما توضیح داده میشود همچنین نحوه انجام این فرآیند بر اساس استاندارد های هتل های هالیدی این برای شما تشریح میشود . دیدن این ویدیو اموزش خالی از لطف نیست .

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • Neda
    Neda سه شنبه 10 اسفند 1395

    Neda

  • فاطمه عباسی طهرانی
    فاطمه عباسی طهرانی جمعه 31 ارديبهشت 1395

    ;)

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397