دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
منابع انسانی
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 7771
  • 0 Comments

شرح شغلی سرپرست طبقه - خانه داری

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_Supervisor.jpg

به صورت کلی سرپرست طبقه در هتل ها ناظر اتاق ها ، اماکن عمومی و کلیه فضاها و اموال هتل در طبقه خود میباشد . نظارت بر تمیزی و مرتب بودن موارد ذکر شده تنها قسمتی از وظایف شخص نامبرده میباشد . همچنین سرپرست طبقه مسئولیت نظارت بر رعایت استانداردهای تدوین شده هتل را در ارائه خدمات توسط واحد خانه داری دارا میباشد. رویکرد اشخاص مشغول در این پست سازمانی میباید بر اساس ایجاد حداکثر رضایت در میهمانان بر اساس ارئه خدمات مناسب ، به موقع و با کیفیت به میهمانان باشد . یکی از بازوهای مدیریت خانه داری در هر هتلی سرپرست طبقات میباشد که ادامه شرح شغلی این پست سازمانی را مطالعه خواهید نمود

عنوان شغلی : سرپرست طبقه

مدیر بالا سری  : معاونت خانه داری / مدیر خانه داری

مظایف و مسئولیت های سرپرست طبقه :

  • مسئولیت در مقابل عملکرد مناسب و انجام وظایف روزانه واحد خانه داری در طبقه ای که مسئول ان میباشد
  • مسئول برنامه ریزی و نظارت بر انجام کارهای روزانه پادوی طبقه (Floor Boy)
  • نظارت بر عملکرد خانه داران طبقه
  • برنامه ریزی و تسهیل در نظافت اتاق ها
  • برنامه ریزی و اعلام اتاق هایی که نیاز به نظاقت عمیق دارند به خانه داران به صورت دوره ای
  • نظارت و مسئولیت در مقابل تمیزی اتاق های میهمانان ف راهرو ها و اتاق خانه داری طبقه
  • بررسی اتاق های اشغال شده و اتاق هایی که میهمانان آن از هتل خارج شده اند و همچنین توجه ویژه به نیاز های میهمانان
  • اطمینان از رعایت استاندارد های هتل در فعالیت های روزانه واحد خانه داری
  • گزارش به موقع نیازهای ویژه میهمانان با گزارش به مدیریت خانه داری و پاسخ گویی به آن
  • مدیریت درخواست های میهمانان ، شامل درخواست سرویس های VIP  و ارتباط با گروه های مرتبط با نوع درخواست ها
  • بازرسی حمام ها و سرویس عمومی طبقه و اطمینان از نظافت آن ها مطابق با استاندارد های هتل
  • آکاهی از انواع اتاق ها و امکانات مورد نیاز آن ها
  • دریافت خروجی مثبت از نظرات میهمانان با ارائه سرویس به موقع و کارآمد
  • دنبال نمودن فرآیند اشیا گمشده در هتل
  • تنظیم جدول تمیزکاری اتاق ها بر اساس الویت ها
  • تنظیم جدول DND ( مزاحم نشوید ) بر اساس استاندارد هتل
  • تهیه فرم درخواست تعمیرات اتاق ها و ارائه به واحد تاسیسات
  • کمک به مدیر آموزش (مدیریت خانه داری) جهت انجام امور اموزشی
  • انتقال نیاز های تیم کاری خود به واحدهای مرتبط هتل
  • درخواست و برنامه ریزی جهت دریافت اقلام مصرفی اتاق ها بر اساس میزان اشغال هتل شامل (حوله ، ملحفه ، شامپو و ....)
  • تطابق با قوانین امنیتی ، سلامت و ایمنی هتل
  • ایجاد رابطه کاری مناسب و دویتانه با سایر واحد های هتل
  •  
Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • No comments made yet. Be the first to submit a comment

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397