دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
خانه داری
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 13429
  • 0 Comments

چارت سازمانی خانه داری در هتل

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_housekeeping-1.jpg

چارت سازمانی واحد خانه داری میباید تصویر روشنی از خصوص اقتدار (خط فرمان) و کانال های ارتباطی بین افراد شاغل در این واحد را به نمایش بگزارد . نه تنها چارت سازمانی واحد خانه داری ساختاری نظامند از خطوط فرمان و گردش کاری را ارائه مینماید بلکه از سردرگمی همکاران شاغل در این بخش نیز جلوگیری مینماید. این چارت نمایگر آن است که هر فرد تنها میباید از بالاسری خود دستور دریافت دارد این مورد در واحد خانه داری بسیار مهم است چرا که از انجایی که قالبا کارهای واحد های مختلف خانه داری به صورت روزمره میباشد هر یک از افراد داخل شاغل در هتل دائما تقاضاهایی از افراد شاغل در این واحد دارند به عنوان مثال ممکن است ...

 

پذیرشکر برای خانه دار دستور صادر نماید که این مورد باعث ایجاد تعارض و اختلاف در سازمان میشود آن هایی که در هتل ها کار نموده اند میدانند که یکی از واحد هایی که بیشترین حجم ریزش پرسنل را دارا میباشد واحد خانه داری است چرا که خانه داران احساس میکنند که شغل بی اهمیتی دارند در حالی که چنین نیست و یکی از ارزشمند ترین واحد های هر هتل واحد خانه داری آن است .

ممکن است چارت سازمانی واحد خانه داری در هر هتل بنا به شرایط آن متفاوت باشد اما ساختار کلی آن به شرح زیر است . بهتر است یک کپی از چارت سازمانی در بالای میز کنترل و یا جاهایی که اتفاقات روزمره در ان رخ میدهد قرار داده شود تا هم همکاران شاغل در واحد خانه داری آن را مشاهده نمایند و هم سایر افراد شاغل در هتل .

چارت سازمانی خانه داری در هتل ها  - hotelmanager.ir

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • No comments made yet. Be the first to submit a comment

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397