دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
منابع انسانی
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 16588
  • 2 Comments

چارت سازمانی هتل ها

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_hotelstructure.jpg

جهت رسیدن به اهداف بلند و کوتاه مدت سازمانی هتل ها همانند تمامی سازمان ها میباید مطابق با یک الگو از پیش تعیین شده کار نمایند در این الگو و یا جدول جایگاه های افراد شاغل در هتل مشخص میشود و از این طریق تعیین میشود که روابط واحد های مختلف با یکدیگر چگونه باید باشد . همچنین این جدول که به چارت سازمانی هتل ها معروف است مشخص کننده خط فرمان و روابط بین واحد های مختلف در هتل ها میباشد. این پارت در هتل میتواند متفاوت باشد و در حقیقت نسخه از پیش تعیین شده ای وجود ندارد اما در ادامه دو چارت سازمانی نمونه را برای شما آورده ایم که به شما در درک بهتر این مطلب کمک مینماید

 

چارت سازمانی ساده در هتل ها با ابعاد کوچک

hotelchart.png

 

چارت سازمانی هتل ها با ابعاد بزرگ و بین المللی

hotelchart2.png

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • K_benlad
    K_benlad دوشنبه 05 تیر 1396

    Tashakur

  • حامد
    حامد جمعه 11 فروردين 1396

    سلام خسته نباشید . چرا واحد ای تی در چارت وجود نداره ؟ مگه در هتل از نرم افزار های مالی و هتلداری استفاده نمیشه . ای تی کلا نقش خاصی نداره مثل اینکه برای شما . در کل مقالاتتون نامی از ای تی و راه کاراش نبرید و سوال دیگه اینکه . رزرواسیون منظورتون انلاین یا افلاینه که من فکر کنم این عکس قدیمی باشه و افلاینه و الان رزرواسیون انلاین اومده . چیزی در مورد اونم نگفتین و اخرین سوال اینکه در مورد بازاریابی و آژانس های مسافرتی که اتاق گارانتی میکنن . همیشه سود اصلیو آژانس میبره چون هتل نه میتونه گرون فروشی کنه نه ارزون فروشی تقریبا قیمتش ثابته ولی به آژانس ها درصد تخفیف میده و اونا هرجور دوست دارن میفروشن البته این تو ایران رواج داره فکر کنم .من میخوام بدونم سیاست یا خط مش هایی برای فروش اتاق با درصد تخفیف محدود به آژانس ها وجود داره نوع قرار دادشون با هتل ها و اینکه اگه قرار کسی ضرر کنه هتل نباشه منظور از ضرر . سود کمتر هست چون آژانس ها سود بیشتری نسبت به هتل ها در ایران میبرن ممنون میشم مقاله ای چیزی ارائه بدید در مورد همه مواردی که گفتم . مرسی

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397