دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

مقالات خود را برای ما ارسال نمایید

ما آن را به نام خود شما منتشر میکنیم

مشاهده سایر مقالات

امیررضا تهرانی - کارشناس ارشد فروش و بازاریابی

جامعه مدیران هتل های ایران

  • Home
    Home This is where you can find all the blog posts throughout the site.
  • Categories
    Categories Displays a list of categories from this blog.
  • Tags
    Tags Displays a list of tags that have been used in the blog.
  • Bloggers
    Bloggers Search for your favorite blogger from this site.
  • Team Blogs
    Team Blogs Find your favorite team blogs here.
  • Login
    Login Login form
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 6427
  • 1 Comment

باید ها و نباید های پذیرشگران هتل

hotelmanager_ir_2e1ax_bubbles_entry_frontdesk.png

شاید شما هم شنیده باشید که میز پذیرش هتل صورت هتل میباشد هرچه این صورت بشاش تر باشد تاثیر مثبت تری در اذهان میهمانان بر جای میگذارد . در این ویدئو اموزشی که برای پذیرشگران تهیه شده است نکات مهمی مطرح میشود که پذیرشگران میباید آنان را رعایت کنند و یا از انجام چنین کارهایی دوری کنند . در هتلی که من در آن مشغول بکار هستم واحد آموزش دائما چنین فیلم هایی را تهیه و برای کارکنان به نمایش میگذارد که مشاهده آن برای شما نیز خالی از لطف نخواهد بود .

 

Last modified on
Rate this blog entry:

در باره نویسنده مقاله :


  • کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی بین الملل

  • مدیریت بازرگانی Merdci وابسته به سازمان گسترش و نوسازی ایران

  • مدیرت فروش و بازاریابی هتل الیزه

  • مولف کتاب مدیریت فروش منتشر شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی

  • مدرس دانشگاه Aptec

  • برگزار کننده سمینارهای آموزشی در زمینه های فروش و تبلیغات

  • انتشار مقاله در زمینه بازاریابی دهان به دهان

Comments

  • Guest
    اميد پنج شنبه 17 دی 1394

    فوق العاده بود

Leave your comment

Guest
Guest چهارشنبه 28 آذر 1397